Ajankohtaista

Sääntömääräinen syyskokous pidetään Punaisen tuvan Viinitilalla /Koskenvarrentie 337, 62900 Alajärvi) torstaina 13.12.2018 klo 18.00.

Kokouksen alussa on jouluruokailu. Ruokailun järjestämiseksi ilmoittautumiset viimeistään 10.12.2018 raija.hankaniemi(at)alajarvi.fi tai tekstiviestillä numeroon 050 599 7411.

Luottamusmiesvaalien ehdokasasettelu on alkanut!
Ehdokasasettelu 7 - 20.11.2018.
Tarvittaessa vaalit 27.11.2018

Luottamusmiesten toimikausi on 2019-2020.

Jyty Alajärvi ry:n luottamusmiehiä valitaan seuraavasti

• Alajärven kaupunki. Maatalouslomittajat asettavat oman luottamusmiehen
  • Soinin kunta
  • Vimpelin kunta
  • Järvinet Oy
  • Järviseudun ammatti-instituutti

Näillä jytyläisillä työpaikoilla pääluottamusmiesehdokkaaksi voi asettua kyseisen työnantajan palveluksessa työskentelevä Jytyliiton jäsen. Varapääluottamusmieheksi valitaan seuraavaksi eniten vaaleissa ääniä saanut ehdokas.

Ehdokasasettelu on 7.11. - 20.11.2018

Ehdolle asetutaan täyttämällä ehdokassuostumuslomake, jonka voit tulostaa alla olevasta liitetiedostosta. Lomake palautetaan allekirjoitettuna viimeistään 20.11.2018 yhdistyksen toimistolle joko skannattuna sähköpostilla raija.hankaniemi@alajarvi.fi tai postitse/henkilökohtaisesti: Jyty Alajärvi ry, Alvar Aallon tie 1, 62900 Alajärvi.

Luottamusmiesvaali

Mikäli ehdokkaita on enemmän kuin paikkoja, järjestetään ko. toimialueella sähköinen vaali, joka alkaa 27.11.2018 klo 9.00 ja päättyy 27.11.2018 klo 20.00.

Äänestää voi vain oman työnantajan palveluksessa olevaa ehdokasta. Pääluottamusmiehen vaalissa on jokaisella ko. työnantajan palveluksessa olevalla Jytyn jäsenellä äänioikeus.

Vaaleista laitetaan äänestysohje ko. alueen jäsenille erikseen tieto ehdokasasettelun jälkeen, mikäli vaali on järjestettävä.

Lisätietoja antaa

yhdistyksen puheenjohtaja Raija Hankaniemi p. 050 599 7411 tai raija.hankaniemi@alajarvi.fi.