Jytyn luottamusmiesvaalit 2020

19.10.2020

Oletko sinä Jytyn uusi luottamusmies?

Jytyn luottamusmies toimii työpaikallasi sinun ja muiden jytyläisten edunvalvojana ja asiantuntijana työelämään liittyvissä kysymyksissä. Luottamusmies valvoo työpaikalla, että työnantaja noudattaa sovittuja sopimuksia ja palvelussuhteen ehtoja. Luottamusmiehen työ on hieno näköalapaikka, jossa on mahdollista vaikuttaa työpaikallasi tapahtuviin asioihin ja olla työkavereidesi tukena eri tilanteissa. Jytyn luottamusmiehenä saat jatkuvaa koulutusta asiantuntijan tehtäviin ja alueellinen tukiverkosto auttaa tehtävän perehdyttämisessä. Tässä työssä et jää yksin!

Kiinnostuitko luottamustehtävästä – asetu ehdolle!

Ota yhteyttä omaan yhdistykseesi tai liiton alueelliseen toimipisteeseen, niin kerromme lisää luottamusmiehen tehtävästä ja neuvomme, kuinka haet ehdokkaaksi

********

Jyty Alajärvi ry

Ehdokasasetteluaika on 9.11.-22.11.2020. Ehdolle asetutaan täyttämällä ehdokassuostumuslomake (liitteenä) ja palauttamalla allekirjoitettuna viimeistään 22.11.2020 yhdistyksen toimistolle joko skannattuna sähköpostilla mari.yliahtela@vimpeli.fi tai postitse/henkilökohtaisesti: Jyty Alajärvi ry, Patruunantie 15, 62800 Vimpeli.

Luottamusmiesvaali

Mikäli ehdokkaita on enemmän kuin paikkoja, järjestetään sillä toimialueella sähköinen vaali, joka alkaa 27.11. klo 9.00 ja päättyy 27.11. klo 20.00.

Äänestää voi vain oman toimialueen ehdokasta.